Forumöl Malmö 25/5

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,704
Location
Värnhem, Malmö
Nu är det dags att ses i söder! Den 25/5 kör vi en forumöl på ärevördiga Pizzeria Rex. Det kan också ses som lite rekning/planering för ett minikonvent till hösten, i sagda etablissemangs källare. Jag bokar bord, så säg gärna till ifall ni ämnar dyka upp, så jag kan höfts hur många jag ska boka för.
 

cogitare

Swashbuckler
Joined
9 Mar 2005
Messages
2,151
Location
Lund
Nu är det dags att ses i söder! Den 25/5 kör vi en forumöl på ärevördiga Pizzeria Rex. Det kan också ses som lite rekning/planering för ett minikonvent till hösten, i sagda etablissemangs källare. Jag bokar bord, så säg gärna till ifall ni ämnar dyka upp, så jag kan höfts hur många jag ska boka för.
Rex på Nobelvägen? Haha, jag brukade bo rakt över gatan från den :cool: Eller finns det fler Rex i Malmö?

Osannolikt att jag dyker upp, men trevligt initiativ.

Cog.
 

cogitare

Swashbuckler
Joined
9 Mar 2005
Messages
2,151
Location
Lund
The one and only! Komplett med grotesk turtle-målning i källaren.
Haha, var aldrig nere i källaren. Var nog bara där över och hämtade en pizza och kollade den lokala hjärntrusten som satt och tryckte på Jack Vegas-maskiner :)

Var ganska mycket ett hak/sylta på min tid. Är det samma nu?

Cog.
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,704
Location
Värnhem, Malmö
Haha, var aldrig nere i källaren. Var nog bara där över och hämtade en pizza och kollade den lokala hjärntrusten som satt och tryckte på Jack Vegas-maskiner :)

Var ganska mycket ett hak/sylta på min tid. Är det samma nu?

Cog.
Väldigt populärt nuförtiden, med frekventa events i källaren (framför allt standup). De har fått expandera med ett extrarum och brukar ändå vara rätt fullsatta, så det verkar gå väl.
 
Top