Forumträff Rollspelsträff i Stockholm, fredag 17 maj.

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
341
Location
Fruängen
Har bara spelat ett norskt rollspel...och i det läget var det fortfarande i utveckling...men nu ölagt agt i frysbox för stunden...får se om det någonsin ges ut
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
824
Location
Stockholm
Jag siktar på att komma. Kan ge Lincon rapport :) Inte direkt norskt men åtminstone... ööh.. liiite närmare Norge än Sthlm, fågelvägen.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Jag har i förväg varit och kvalitetskontrollerat ölen inför fredag. Jag kan, om den finns kvar i övermorgon, varmt rekommendera Fegefeuer Kaiser Stout. Den stoutigaste stout jag druckit på länge. Dadlar, fikon, rom, besk choklad … en riktig smuttarstout helt enkelt. Vansinnigt god.
 

Herr_Omar

Veteran
Joined
8 Aug 2023
Messages
25
Location
Stockholm
Jag har i förväg varit och kvalitetskontrollerat ölen inför fredag. Jag kan, om den finns kvar i övermorgon, varmt rekommendera Fegefeuer Kaiser Stout. Den stoutigaste stout jag druckit på länge. Dadlar, fikon, rom, besk choklad … en riktig smuttarstout helt enkelt. Vansinnigt god.
Kan bara instämma. Som en snaskig dessert!
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
341
Location
Fruängen
Jag har i förväg varit och kvalitetskontrollerat ölen inför fredag. Jag kan, om den finns kvar i övermorgon, varmt rekommendera Fegefeuer Kaiser Stout. Den stoutigaste stout jag druckit på länge. Dadlar, fikon, rom, besk choklad … en riktig smuttarstout helt enkelt. Vansinnigt god.
Ja...den har legat till sig ett par år nu :)
Tanken framåt är att Charles ska brygga småbatchar av olika saker på Munkbron.... (tänk nedersta platserna på tavlan)...som typ lär bli ett eller max 2 fat per bryggning..... Jag är övertygad om att det blir ett superkomplement till Hasses andra grejjer :D
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,983
Frun hann paxa fredagen till aw med kollegor så det verkar som att jag får vara hemma och passa lillkillen.
 
Top